Η απλή απάντηση είναι “ό, τι ταιριάζει καλύτερα με τον εκάστοτε στόχο στο προωθητικό πλάνο της επιχείρησής σου”. Μιας όμως που αυτή η απάντηση μάλλον γεννάει ακόμα περισσότερα ερωτήματα ας προσπαθήσουμε να το δούμε λίγο πιο αναλυτικά. Ας εξηγήσουμε για αρχή την κάθε επιλογή και τι μπορεί να κάνει για εμάς.
Τι είναι η Προώθηση Δημοσίευσης (Boost Post) και ποιές είναι οι δυνατότητές της;
Όπως προδίδει και η ονομασία, η προώθηση δημοσίευσης αφορά την περαιτέρω και επί πληρωμή προώθηση μιας δημοσίευσης. Μπορούμε, δηλαδή, ένα post που έχει ήδη κοινοποιηθεί από το λογαριασμό μας στο Facebook ή στο Instagram να το προωθήσουμε και να ενισχύσουμε έτσι την απόδοσή του.
Είναι αρκετά ευκολότερο να στηθεί μια προώθηση δημοσίευσης αφού η δημοσίευση ήδη υπάρχει όμως αυτή η ευκολία έρχεται με κάποιο κόστος. Οι επιλογές στην παραμετροποίηση της προώθησης είναι σαφώς λιγότερες και περιορίζονται στο κοινό που θέλεις να στοχεύσεις, πόσα χρήματα θα χρησιμοποιήσεις και για πόσο διάστημα θα “τρέξει” η προώθηση.
Κάποιος μπορεί να βιαστεί και να πει “όσο απλούστερα τόσο καλύτερα”, και σε κάποιες – ελάχιστες – περιπτώσεις μπορεί να έχει και δίκαιο. Οι αυξημένες δυνατότητες παραμετροποίησης όμως είναι αυτές που φέρνουν και καλύτερα αποτελέσματα. Και αυτό είναι κάτι που συναντάμε στα Facebook ads.
Τι είναι η Διαφήμιση Facebook (Facebook Ads) και ποιές είναι οι δυνατότητές της;
Μέσω των διαφημίσεων του Facebook και το κέντρο διαχείρισης διαφημίσεων (Ads Manager) σου δίνεται η δυνατότητα να δημιουργήσεις ξεχωριστές διαφημιστικές καμπάνιες με διαφορετικά δημιουργικά (εικόνες, βίντεο, κλπ)στημένες ειδικά για να επιτύχεις τον εκάστοτε στόχο του προωθητικού σου πλάνου.
Και μπορεί να είχες κάποιες επιλογές παραμετροποίησης μέσω της προώθησης περιεχομένου, μέσω των διαφημίσεων όμως μπορείς να ρυθμίσεις σχεδόν τα πάντα.
Τα δημιουργικά που με τόσο κόπο ετοίμασες μπορούν τώρα εκτός του feed σε Facebook και Instagram να εμφανίζονται στη δεξιά μεριά του news feed, στο messenger, σαν stories ή ακόμα και σαν instant articles. Επίσης, μπορείς να εμπλουτίσεις αυτά τα ωραία δημιουργικά με πολύ πρακτικά κουμπιά call-to-action (όπως “Βρες το εδώ”), να τα εμφανίσεις στη σειρά που θέλεις με ένα carousel αλλά και να προσθέσεις ξεχωριστές περιγραφές στα κείμενά σου.
Το μεγαλύτερο ίσως πλεονέκτημα που έχει μια διαφήμιση Facebook είναι η δυνατότητες να δημιουργήσεις καμπάνιες με ξεκάθαρο σκοπό και να στοχεύσεις με ακρίβεια το κοινό που σε ενδιαφέρει. Μπορείς, για παράδειγμα, να ξεκινήσεις διαφημιστικές καμπάνιες με στόχο την επισκεψιμότητα στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα (Traffic) ή την μετατροπή του κοινού σε αγοραστή (Conversion) ή τη δημιουργία δυνητικών πελατών (Lead Generation). Και μπορείς παράλληλα να αυξήσεις την αποτελεσματικότητα τους στοχεύοντας το κοινό με μεγάλη ακρίβεια, επιλέγοντας την ηλικία, το φύλο, τον τόπο ακόμα και τα ενδιαφέροντα του.
Διαφήμιση Facebook ή Προώθηση Δημοσίευσης;
Και φτάνουμε ξανά στο αρχικό μας ερώτημα. Σαφώς και υπάρχει χώρος και για τις δύο επιλογές σε ένα σωστό πλάνο προώθησης μιας επιχείρησης. Σε κάποιο βαθμό βοηθά και η μία την άλλη.
Όπως, όμως, μπορεί κανείς να καταλάβει διαβάζοντας τις προηγούμενες, σύντομες, περιγραφές των δύο, η προώθηση δεν είναι παρά μια απλουστευμένη μορφή διαφήμισης στο Facebook. Ευκολότερη μεν να στηθεί, με λιγότερες επιλογές δε και ιδανική για να ενισχύσει την απόδοση μιας δημοσίευσης. Οι διαφημίσεις από την άλλη χρειάζονται κάποιο χρόνο εξοικείωσης (ή την ανάθεση τους σε κάποιον ειδικό) αλλά στο τέλος θα φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
By Advocados Digital
Facebook Ads ή Προώθηση Δημοσίευσης; Τι να επιλέξω;
By Advocados Digital
8 + 1 Συμβουλές για να διαλέξε ...